En härlig vårdag

Jag och hjärtat begav oss till byn en sväng innan , älsklingen skulle kolla på kläder men det blev inte så mycket köpt...bara en skjorta. Fick däremot köpt ett par jeans till Robin, messade en bild på dom till han och han ville ha dom, men vi har ju en veckas öppet köp om dom nu inte skulle va bra sen när han väl fått provat dom. Ville iaf passa på för det va bra pris... 399 kronor.

Har hittat lite tufft till Liam med på kapp ahl men jag vet inte om han skulle gilla de kläderna.

Ett par tuffa snickarbyxor i jeans

774232

Sen var det ett par jätte tuffa gröna byxor med en skjorta till, men det hittade jag tyvärr ingen bild på :(

Får nog ta med Liam till affären en dag.


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra