Fredag

Äntligen fredag tänker många nu, för mig spelar det inte så stor roll nu när man är hemma varje dag. Fast lite extra skönt är det ändå, för det innebär ju att älsklingen är ledig några dagar nu med :)

Tänker inte skriva ngt om min sömn i natt för ni som följer min blogg kan säkert räkna ut att klockan blev mycket innan jag väl somnade :(

Tänkte försöka sysselsätta mig idag så jag tröttar ut kroppen lite, så lite städning får det bli och så måste jag handla. Funderar på vad vi ska äta för gott ikväll...tror jag ska göra en paj med en god sallad till.

Men innan dagen startas upp ordentligt får det bli en kopp kaffe till och sen....ett PÄRON :)




När jag sökte på google efter bild på päron så fick jag även upp denna bild på världens godaste likör så jag måste ju bara passa på att rekomendera den ;)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra