God Morgon

Vaknade av att jag hör Liam spela Jay Smith på hög volym på nedervåningen :)

Bara att stiga upp, sätta på lite kaffe och börja vakna till liv....

Natten har vart rätt ok, men trodde i går att jag inte skulle kunna somna. Lillan höll på som attan i magen och det var nästan så jag började tro att det kanske kunde va på gång. Har väldigt mycket sammandragningar och lite värk och så trycker det en hel del neråt emellanåt men mer än så blir det inte. Så vi fortsätter att vänta....

Snart dags att lämna lilleman på skolan, men innan dess ska jag försöka få upp min trötta tonåring med ;)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra