Graviditetshormoner

Idag skyller jag på graviditetshormorner blandat med för lite sömn!
(sov en timme innan jag vaknade igen och va sen vaken till 5 i morse)

Humöret flippade ur totalt innan helt utan anledning och helt plötsligt satt jag och lipade :(

Är verkligen helt slut...som tur är har jag världens bästa pojkvän!
Fredrik tog Liam till simskolan och jag ska bädda ner mig en stund så hoppas jag att det känns bättre sen, har precis tröstat mig med ett päron och idag va det extra gott...hade lätt tryckt i mig ett till men det finns inga kvar :(

Idag är det inte kul att va gravid :(


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra