Inte mitt fel....

Bra start på dagen....

Körde Liam till skolan, parkerade bilen på parkeringsplatsen. När jag kom ut igen var det en bil som ställt sig en bit bakom mig intill kanten....där det ej är ngn parkeringsplats!

När jag backar ut så händer det...jag kör alltså in i förardörren på den andra bilen, som tur va så hade jag knappt ngn fart. Ärlig som jag är stannar jag ju naturligtvis och går ur för att kolla den andra bilen, då kommer ägaren till bilen samtidigt. Men jag hade tur, det blev inget på varken hennes eller min (mammas) bil.

En lärare kom ut samtidigt och på ett skämtsamt sätt säger hon till den andra tjejen att hon får ju inte parkera där... hehe. Och det stämmer ju bra, så även om det hade blivit ngt på den andra bilen så hade hon faktiskt fått skylla sig själv ;)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra