Kändis till granne

Sitter nu på lek och buslandet i Göteborg och kör en uppdatering här i bloggen, hemsk mamma jag är va?

Men jag skyller på min stora gravidmage, hade jag inte haft den så hade jag vart med barnen och lekt istället för att sitta vid datorn.

Nog med ursäkter....

Anledningen till uppdateringen är att jag ville tala om att jag just nu har en kändis till granne här vid bordet :) En stol emellan oss bara...hehe

Vågar inte surfa upp ngn bild på han nu, pinsamt om han skulle se vad jag sysslar med så jag återkommer senare med det :)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra