Liam fyller år....

.... på Söndag

Då blir min lilla kille 7 år, fattar inte vart tiden tar vägen?!

Han är hos sin pappa i helgen så vi firar han nästa vecka när han kommer hem hit igen, fast det blir ändå ett litet besök till han på söndag med en liten present :)

Och nästa vecka är det bara vi i familjen som firar han här hemma, inget märkvärdigt. Det är lite svårt att planera kalas nu när lillan kan komma när som helst.

Måste iaf de här sista dagarna fixa klart med hans presenter som vi inte är riktigt klara med, sen vet jag inte hur jag ska göra med tårta. Jag brukar ju göra egen tårta med ngn rolig bild och det vill Liam att jag ska göra i år med men problemet är att jag inte fått köpt ngn tårtbild och om jag beställer det nu hinner jag inte få den innan tisdag då han kommer hem. Kanske att jag får beställa en färdig tårta denna gången, men då kan jag inte få den laktosfri :(

Får fundera på hur jag ska göra.....


Kommentarer
Postat av: Petra

Du måste väl kunna beställa laktosfri på bageriet?

Är ju illa annars...

2011-03-18 @ 13:40:50
URL: http://hospetra.blogspot.com/



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra