Lördag

God Morgon mina vänner :)

Idag när det är så tråkigt väder passar vi på att göra denna dagen till barnens :)



Har lovat barnen detta i en månads tid men varje gång vi haft alla barnen så är det alltid ngn som blivit sjuk så vi har fått skjuta på det, men idag passar vi på!

Snart är ju lillan här med och då blir det svårare för oss att åka iväg så eftersom vi inte kommer kunna komma plats alla i bilen :(

Kanske jag borde passa på att aktivera mig ordentligt idag med...det kanske gör att lillan vill komma sen då  ;)

Vad ska ni hitta på idag?


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra