Lovar!

Så var man hemkommen från en tur i kinna, lite shoppat blev det med :)

LOVAR att lägga upp bilder senare idag, just nu ska jag in i duschen...vi ska på kalas sen nämligen.

Måste också säga att det var väldigt mycket folk ute i kinna idag och vi träffade jättemånga som vi kände, och då även såna som man inte träffat på jättelänge så det va trevligt.

Och när jag kom hem låg ett paket i min brevlåda...hmmm...hehe, men det berättar jag mer om sen.

Sitt nu inte inne framför datorn..ut med er och njut av det fina vädret!


Kommentarer
Postat av: TinaAndersson

Fin blogg!:)

2011-03-26 @ 16:30:16
URL: http://tinaaandersson.blogg.se/



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra