Måndag...

Lite dåligt med uppdateringar här på bloggen för tillfället men har inte så stor motivation till att blogga, men det ändrar sig nog...

Orkar inte göra så mycket på dagarna nu heller, lite tröttsamt är det för jag blir ju samtidigt väldigt rastlös. Men idag ska jag försöka få lite gjort, Liams presenter måste jag slå in och så måste jag åka och handla. En tårta måste ju fixas till i morgon men jag har inte bestämt vad jag ska göra för ngn än.

Tänkte även försöka städa Liams rum lite, det är behövligt kan jag lova.

Det är väl ungefär vad jag kommer orka med idag skulle jag tro, men innan jag sätter igång ska jag ha en stund till här vid datan. Måste ju ha i mig en kopp kaffe till...och så får jag nog ta mig ett päron :)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra