Min lilla hjälpreda

Det är så kul med Liam för han älskar verkligen att få hjälpa till med olika saker här hemma.

Förut när jag skulle gå till tvättstugan så tog han handdammsugaren och dammsög trappan under tiden, och när jag kom tillbaks igen så stod han och diskade :)

Sen började jag dammsuga nedervåningen och när jag skulle torka golven här så torkade han golven på övervåningen + trappan :)

Nu tar vi en paus coh sen ska tvätten hämtas och så måste vi åka och handla, om klockan inte blir för mycket sen så tror jag vi ska baka lite muffins...har ju lovat Liam det denna veckan :)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra