Mitt i natten....

Så satt man här vid datorn ännu en gång då man egentligen borde sova.

Älsklingen föreslog i kväll att vi skulle kolla en film, vi skulle då kolla i sovrummet för då kan man ju somna gott sen utan att behöva springa upp. Nu undrar jag om han valde en dålig film med flit så att han gott kunde somna ifrån den?! Lovar er att det tog inte lång tid innan han sov och självklart var jag tvungen att kolla klart filmen trots att jag inte tyckte den va så bra...men man vill ju alltid veta hur det slutar.

Till slut var filmen slut iaf och jag kände att jag kommer inte kunna somna så jag smet ner igen. Så nu sitter jag här vid datan samtidigt som jag har brett mig ett par knäckebröd :) Är väldigt sugen på päron med men åt ett precis innan filmen så jag borde nog inte ta ett till...

Fasen vad jag har börjat äta på kvällarna/nätterna...inte bra :( Särskilt inte med tanke på att jag har problem med halsbränna när jag ska lägga mig sen.

Oj...nu börjar ett av mina favoritprogram....dags att sluta skriva :)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra