MVC-Besök

37 fullgångna veckor, ska alltså gå in i vecka 38. Det närmar sig nu :)

29 mars är det beräknat.

Besöket på MVC gick bra idag.

Hb, blodsocker och blodtryck var bara bra.
Vikten är hemlig..hehe, men jag kan iaf säga så mycket som att jag har totalt sen inskrivningen gått upp ca 9 kg så det är ju bra. Men jag skrev ju in mig ganska sent så man kan nog lägga till 2-3 kg.

Lillan ligger fortfarande fixerad så risken att hon ska flytta på sig är inte så stor.

Vi skrev idag lite om hur jag vill ha det inför förlossningen och mina önskemål är att få ett rum med badkar, vill ev ha ryggmärgsbedövningen och västervik.
Lustgasen har jag aldrig vart förtjust i men man vet ju aldrig....

Jag hoppas att det kommer gå fort denna gången och att värkarna börjar hemma redan, tidigare har jag fått åka in för att vattnet har gått och har då inte haft några värkar. Det blir ganska långtradigt då....

Allt är iaf bra och nästa besök på MVC är bokat tills den 22 mars...ett besök jag hoppas inte kommer bli av ;)


Kommentarer
Postat av: Jane

Skönt att inte ha gått upp så mycket! :-)

Jag var också noga med ett rum med badkar, men jag fick aldrig använt det tyvärr... :-(

Nu är det verkligen inte långt kvar, så spännande! Ska bli så himla roligt att se hur lillan ser ut :-)

2011-03-08 @ 14:30:58
URL: http://www.janejohansson.se
Postat av: Elinor

ååh hoppas du får snart :D

Tycker ryggmärgsbedövning låter skitläskigt :/

2011-03-08 @ 23:27:01
URL: http://www.hannaelinorjosefine.blogspot.com



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra