Ny vecka....

.... och 15 dagar kvar till BF, längtar tills det är över!

Startar veckan med en lugn dag och sovmorgon, barnen har studiedag så det blir en lite kortare skolvecka för dom nu.

I eftermiddag ska jag och hjärtat i väg och skriva faderskapspappren, skönt att ha det gjort.
Ska sen i väg också så Liam får prova lite kläder som blivit sydda till han, inte vilka kläder som helst utan kläder som han kan klä ut sig i...typ rollspel, svårt att förklara så jag får visa er sen istället.

En sväng i kinna får det bli med, Liam fyller ju år på söndag och ska lite längre fram ha ett barnkalas så han måste köpa inbjudningskort :) Kan inte fatta att min lilla kille blir 7 år redan!

Ser nu att denna dagen kanske inte blir så lugn ändå, den kommer nog försvinna snabbt. Och muffins har vi fortfarande inte fått bakat....


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra