Tänk vad skenet kan bedra....

Det finns en person som jag bara tycker mindre och mindre om....

En sån falskhet den människan går omkring med, ett falskt leende och ett falskt skratt när det passar....när andra ser. Allt handlar om att det ska se så himla bra ut utåt.... en fasad kan se väldigt bra ut men det är ändå insidan som räknas. Och hur man än försöker så avslöjas alltid insidan till slut....

Usch.... borde inte lägga min energi på att ens ägna en tanke till denna person men tyvärr är det oundvikligt.

Skulle gärna skriva av mig ordentligt här i bloggen och jag lovar er att ni skulle hålla med mig om denna person, men jag är inte den som vill hänga ut ngn här på bloggen så därför måste jag tiga för att inte riskera att ngn av mina läsare skulle kunna ana vem denna person är.


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra