TIGI Bed Head



Dumb Blonde Shampoo är ett TIGI schampo för skadat och uttorkat, färgat hår - såväl mörka som ljusa. TIGI Bed Head Dumb Blonde Shampoo reparerar skador från sol, rök, föroreningar och kemisk behandling. Detta TIGI schampo ger ett glänsande, friskt och luftigt hår. TIGI Bed Head Dumb Blonde Shampoo innehåller proteiner som bygger upp håret och ger fukt och näring. Detta TIGI schampo är färgbevarande och fungerar lika bra på blonda som på mörka hår. Dumb Blonde Shampoo används med fördel tillsammans med andra produkter från Dumb Blonde serien. Bed Head Dumb Blonde Shampoo doftar gott av exotiska frukter.

Detta schampo har jag hemma och det är helt ok, men enligt mig inget märkvärdigt


Har ett balsam från samma märke med men det är jag mindre nöjd med, brukar alltid få ta lite av mitt vanliga balsam efteråt med :(


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra