Tisdag

God morgon

Tur att solen skiner så man hade lust att gå upp över huvud taget idag, ingen rolig natt :( Vaknat varannan timme av halsbränna och toabesök. Hoppas verkligen jag klarar av att vila en stund på dagen idag.

Positivt för dagen är iaf att lilleman startar dagen med att bara ha 37,6 i temp, håll tummarna nu för att den inte går upp under dagen.
Han uppmärksammade när han slog på tv:n i morse att det är fettisdagen...jag måste alltså göra semlor idag! Tyvärr kan jag inte köpa färdiga eftersom lilleman påpekade bestämt att han ska ha sylt i sin semla...och vad gör man inte för sina barn ;)

Om en timme är det dags för MVC-besök, återkommer senare och berättar hur det gick. Men nu blir det kaffe!


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra