Vad gör jag uppe?

Hjärtat har precis åkt till jobbet och stora sonen är uppe redan...jag borde alltså sova nu!

Istället blev jag kaffesugen och hamnade här med en kopp kaffe, men det blir bara en kopp för sen kryper jag ner i sängen en stund till.

Har ju vissa mornar haft lite småvärkar men det har ju tyvärr gått över, har det även idag... men jag har inga större förhoppningar om att det ska bli ngt mer, antagligen släpper det om en stund :(

Berättar efter jag sovit en stund igen hur jag mår....


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra