Värk

För att lugna mina trogna följeslagare här i bloggen kan jag börja med att säga att det är INTE ngn förlossningsvärk jag pratar om nu ;)

Men värken är ändå i magen....

Har känt av det hela dagen till och från och det är lite småjobbigt. Värken känns mer som när man har håll och det är på höger sida av magen...jättekonstigt :(

Så idag har det inte vart ngn rolig dag...fast lite kul har den ändå vart för jag hade besök av söta Nine här på dagen så då fick jag lite annat att tänka på än denna värk.

Jag hoppas det blir bättre under kvällen för jag vet inte riktigt vad jag ska göra för att slippa den....


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra