Aj då....

Fick knappt upp ögonen i morse när Fredrik väckte mig....jisses vad trött jag va!

Och när jag är så trött är jag inte den trevligaste personen på morgonen, är ju inte direkt otrevlig heller men jag säger nog knappt god morgon till folk i närheten...vill bara få vakna till i fred med lite kaffe.

Har nu fått i mig lite kaffe och jag börjar bli människa igen.

Men....jag har ont i ryggen :(

Om det beror på att jag legat konstigt i natt eller om det är ngt annat som spökar vet jag inte. Får hoppas att det blir bättre under dagen, som det är nu kan jag iaf röra på mig så det får absolut inte bli värre...blir jobbigt då eftersom jag har lillan att ta hand om.


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra