Besök

Nu på förmiddagen har jag haft besök av en gammal barndomsvän och hennes minsta lilla pojk, och nu i eftermiddag väntas ännu ett besök...av Robins farmor.

Har inte brytt mig om att köpa hem ngn fika för hon har aldrig tid att stanna på kaffe ändå, hon kommer 2 ggr om året. Vid jul och när Robin fyllt år, ett kort besök på 5 minuter brukar det bli. Tycker det är väldigt tråkigt att hon inte kan stanna en stund, sen är det tråkigt med att dom endast ses 2 ggr om året. Även om hon bor en bit härifrån så brukar hon besöka släktingar här i kommunen emelanåt och jag har sagt till henne att hon kan höra av sig då men tyvärr så gör hon inte det.

Men men...man kan ju inte tvinga ngn att träffa sitt barnbarn...

Ps. Molly somnade igen av sig själv i korgen :)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra