Dagens slut

Denna dagen försvann fort men jag har fått gjort mycket med :)

Senaste veckan är det bara dopet man haft i huvudet så det ska bli skönt på lördag kväll när allt är över och man kan tänka på lite annat.

Har iaf läget under kontroll inför dopet och i morgon är det endel som ska fixas, ska hämta nycklarna till församlingshemmet, köpa skor till Liam, förbereda tårtor och fixa dukningen. Sen får det sista fixas på lördag förmiddag.

Fredrik klagar lite på att jag är dålig på att be om hjälp med saker och ting, antar att  det beror på att jag måste ha kontroll över allt och då är det lättare att fixa saker själv :) Får skylla mig själv..hehe

Nu ska jag iaf ta och bädda ner mig så jag får sova några timmar innan lillan vaknar.


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra