Go´kväll

Alla barnen hemma = Lycklig mamma

Tänk att jag faktiskt är 3-barnsmamma...hehe...känns konstigt när jag säger det. Och så har jag dessutom en liten dotter, jag som alltid vart säker på att jag va en pojkmamma :)

Älskar mina barn men när alla barnen har lagt sig så njuter jag...hehe, skönt att bara få koppla av efter dagen som vart, släppa allt och bara va och njuta av lugnet...och samla nya krafter till morgondagen :)

Och just nu när alla barnen sover så borde jag också passa på att lägga mig, tänker varje kväll att jag ska komma isäng i tid men det dyker alltid upp mamma måsten och jag ska bara.... sen är klocken jättemycket igen.

Ser nu att klockan snart är halv elva men tänkte avsluta min datatid med detta inlägg...(ska bara kolla mailen med)

Måste nog ta ngt att äta med.... sen ska jag bädda ner mig.




Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra