God Morgon

Nu startar vi snart upp dagen, älsklingen har ingen migrän idag så gårdagens planer tar vi idag istället :)

Hjärtat är jätteglad för att få köra bil idag, han har nämligen lånat sin chefs bil i helgen och det är en sån som han funderat på om skulle ha eftersom det finns möjlighet att åka 7 personer i den.

En fin bil men alldeles för mycket tekniskt enligt mig och så är det automat, gillar inte automat...men det beror nog mest på att jag inte är van.

Sen har den massa finesser, omvandla sätet så det är som en bilkudde med...bra för Liam som behöver komma lite högre upp. En skärm så man ser vad som är bakom bilen när man backar... en tvskärm som man kan fälla ner så barnen kan kolla film... Ja ni hör ju...konstigt att man inte kan göra facebooksuppdateringar direkt från bilen med....

Tycker jag har problem med att hålla reda på hur man sätter på helljuset på en bil...

Men ni förstår ju varför Fredrik är förtjust i bilen..typiskt killar!


Kommentarer
Postat av: Ingela

Jag älskar att köra automat.

Ha en bra dag i solen!

kram

2011-05-15 @ 10:40:56
URL: http://lngela.wordpress.com



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra