God Morgon

Kanske inte så jättegod eftersom jag fortfarande har ont i nacken :(

La mig i går och vilade efter att Fredrik kommit hem och vaknade 20:30!! Fredrik tyckte han va snäll som låtit mig sova...hmm...det kan ju diskuteras. Frågade med en gång var Liam va, han lägger sig vid 20-tiden nämligen. Fredrik hade glömt av Liam för han va borta hos sin morbror :( Det va bara att ringa hem han, i med lite kvällsmat och sen bums i säng med han.

Resten av kvällen spenderades i soffan och där somnade jag med, kanske inte så smart med tanke på nacken :( Vaknade sen vid 2-tiden i natt av att lillan ville ha mat och jisses vad det blåste storm ute då, precis när jag skulle börja mata lillan slutade tv:n att funka...mindre kul att sitta där i soffan mitt i natten och ingen tv att kolla på.

Nu vaknar lillan hör jag...dags att sluta skriva!

Hoppas på en bra dag idag :)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra