Grattis!

Ja må han leva....

Med lite sång startade vi dagen här hemma idag :)

Min "lilla" Robin fyller 15 år idag!

Paket fick han också nu på morgonen, en ny mobil :)



I eftermiddag ska vi fira lite mer, så jag har lite att fixa nu under dagen. Robin vill inte ha tårta utan har istället beställt kladdkaka så det blir till att baka under dagen.

Vi ska inte ha något stort kalas utan det blir vi i familjen som grattar och så kommer nog mamma och min lillebror över med. Jag brukar inte bjuda in till kalas men om någon vill komma och gratta så är dom jättevälkomna.



Ps. 15:19 idag är exakt tid som han föddes för 15 år sedan

( Känns jättekonstigt att han redan är så stor, han är verkligen bara mammas pojk. Det har vart tufft många gånger under åren då vi vart själva men jag tycker nog att jag lyckats ganska bra ändå att uppfostra han väl. Sen är väl han som andra barn/tonåringar...gör lite dumheter ibland som han sen förhoppningsvis tar lärdom av)


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag känner inte Robin så väl, men du har ju gjort ett jätte bra jobb Petra :D Stort grattis till din son idag! Hoppas ni får en fin dag, Kram

2011-05-10 @ 13:10:12
URL: http://www.smuliz82.blogspot.com



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra