Min värsta mardröm....

I dag fick jag ett telefonsamtal.....

...från tandläkaren :(

Det är alltså dags nu för mig att möta min största rädsla...just tandläkaren. Det är dags att fixa ordning tänderna.

Jag har alltså värsta tandläkarskräcken, det är jättejobbigt. Har bara gått till tandläkaren när det vart akut, och då har jag haft så ont så jag inte haft ngt annat val.

Hur mycket jag kommer behöva fixa med mina tänder vet jag inte men att jag har tandsten som måste tas bort vet jag iaf. Sen har jag ett större bekymmer som nog börjar bli lite akut att fixa...

En tand gick sönder för mig under graviditeten, roten är kvar men själva tanden som ska sticka upp är alltså borta :( Vet inte vad man ska göra åt saken, antagligen måste jag få bort rötterna och det är nog inte så lätt och sen blir jag ju utan tand där och det vill jag inte, det räcker att jag dragit ut en i överkäken som nu saknas...

Hoppas att jag kommer fixa detta nu och inte bara göra det mest akuta.


Kommentarer
Postat av: Petra

Kan du inte försöka att få tid så dom söver ner dej och gör allt på en gång?

2011-05-18 @ 05:44:57
URL: http://hospetra.blogspot.com/



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra