Torsdag

God Morgon!

Känner mig rätt utvilad mot vad jag brukar göra på morgonen, lillan har haft en bra natt :) Tänk om det kunde fortsätta så ;)

Har nyss kommit hem från att lämnat lilleman på skolan, väntar nu på att kaffet ska bli klart. Lillan ligger under babygymet och kikar, hon somnade i vagnen innan men som vanligt så vaknade hon så fort vi kom hem.

Lite senare så ska vi besöka X som jag är kontaktperson till, vi har inte träffats sen jag fick Molly men nu ska vi försöka komma i gång att träffas igen.

Mer än så har jag inte inplanerat idag, kanske träffa Johanna eller så blir det i morgon...vi får se.
Ska iaf bli kul att få se lilla Rebecka igen, och så får ju Molly träffa sin kompis :)

Och på tal om Molly så verkar on vilja ha min uppmärksamhet nu så det är väl dags att sluta skriva...


Kommentarer
Postat av: Mizca

Svar: Tackar tackar!

Som personlig assistent i Kinna.

2011-05-05 @ 12:25:05
URL: http://www.mizca.se



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra