Då var det gjort

Månadens räkningar är gjorda


(Bild lånad från Google)

Även om det är tråkigt så är det skönt när det är gjort, då kan man planera månadens budget. Har fått avsatt lite denna månaden med till inköpp till huset. Efter ju blir det ett Ikea besök och det blir inte billigt ;)

Julklappar ska ju inhandlas med, men jag har köpt endel redan så det ska jag nog klara. Liam som nästan är lättast att köpa till är den som jag inte handlat till än..hehe. men det räknar jag mer att klara av nästa vecka när vi ska till Gekås.

Nu när dagens tråkiga är gjort är det dags att koncentrera sig på dagens roliga, det blir att ta fram adventstakarna, byta gardiner i köker och lägga fram lite röda dukar.

Sen ska det handlas med, i kväll blir det att laga ngt gott och då har Robin 1 eller 2 kompisar här med som ska lana. Tror jag ska köpa hem lite glögg med som jag och hjärtat kan mysa med i kväll :)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra