Dagens agenda

God Morgon

Liam lämnad på skolan - Check
Robin på väg till skolan - Check
En nöjd och glad Molly - Check

Morgonens första bestyr är avklarade och nu är det bara att planera resten av dagen :)

Hämta paket på Frendo och möte med chefen efter lunch är vad som är helt bestämt. Skulle behöva åka till Jysk med och även Ericshjälpen. Och den nya dynan till soffan har jag ju inte hämtat...får jag nog fixa i morgon!

I kväll kommer jag tillbringa lite tid i huset, får se om jag börjar måla eller om jag bara förbereder för målningen så jag börjar på lördag. Målet är att Liams rum ska bli klart på söndag :)

Förhoppningsvis kommer det upp lite bilder i helgen ;)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra