Det kanske löser sig ändå....

God Morgon

Startade dagen med samtal till chef och assistent, några frågetecken har retts ut och nu är det bara att invänta tisdagen då stora beslut ska fattas. Sen kanske vi kan gå vidare därifrån och koncentrera oss på jobbet.

På torsdag har jag time care utbildning/information och på tisdag efter vårat APT ska vi som är schemaadministratörer inom LSS/Psykiatri träffas för att prata igenom hur vi lägger upp utbildningen till övrig personal. V 48 är det dags för mig att i 3 hela dagar lära smig Time Care såpass bra så jag sen kan lära ut det till kollegon i kommunen....lite lätt nervös inför detta kan jag meddela ;)

Så de närmaste veckorna kommer jag faktiskt inte befinna mig på min arbetsplats då jag kommer syssla med annat.

Behöver även ordna lite barnvakt under v.49. Fredrik ska vara hemma en dag men jag behöver mer ledig tid för att kunna vara behjälplig vid utb. av personal. Någon av mina vänner som kan tänka sig att hjälpa mig? :)

Dags att starta dagen nu istället för att sitta här :)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra