En ny dag i morgon

Största delen av dagen gick åt att fixa i huset, Fredrik greja med det han kan och jag höll mig till att måla som ni säkert redan förstått :)

Ikväll har vi haft sällskap här hemma av min lilla sjuka lilleman...stackarn hade hög feber och pappan skulle på kalas så då fick jag passa på att kramas med han lite....inte mig emot :)

Älsklingen ligger jämte mig på soffan och konstigt nog så har han ögonen öppna än och kollar tv...han kämpar med att hålla dom öppna för han vill se slutet på filmen. Själv så uppdaterar jag mig på bloggen, läser bloggar och kollar facebook.

Men nu är det dags för mig att avsluta denna dag...det är ju en dag i morgon med.

Morgondagen ska jag starta med lite roligheter
och senare på dagen har jag planerat att åka upp för att måla en andra omgång i Liams rum...ingen som har lust att hålla mig sällskap? :)

Mer om morgondagen berättar jag i morgon...Natti natti!


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra