Fortsättning av gårdagens renovering

I går började ju Fredrik med att bygga en ram där vi skulle bygga in lite tråkiga apparater ;)

I dag satte han dit tre garderobsdörrar och sen gipsade han, nu ska det bara spacklas några gånger sen ska det sättas väv och målas vitt. Sen är den biten klar och Fredrik kan gå vidare till nästa uppgift ;)





Eftersom dörrarna fick kapas så ser ni att handtagen kom ganska högt upp, vi bestämde oss för att låta de vara kvar så eftersom vi har mindre barn. Det gör ju det kanske lite besvärligare för dom att öppna skåpen då och det som finns där bakom är ju INGET SOM BARNEN SKA RÖRA! :)

Och jag har varit duktig jag med :)

Andra omgången blev målad i Liams rum och även dörrarna i hallen uppe!
Nu ska vi bara kolla på det i dagsljus så får vi se om det behövs målas ngt mer. Känner mig nöjd med mina insater denna helgen.


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra