Go´kväll

Söndag kväll redan...usch...tiden räcker inte till :(

Idag åkte vi till huset en sväng men tyvärr fanns det inget vi kunde göra, det är massa som ska målas så vi ska köpa hem färg så får vi se när vi kan börja med det. Lite svårt för mig att måla när jag har Molly och Fredrik kommer ha fullt upp i källaren så jag hoppas på lite hjälp med målningen. Tänkte fråga pappa om han vill måla ngn dag.

Tänkte börja med Liams rum för när det väl är målat så ska inget mer göras där och då kan jag städa där så är det helt klart sen. Sen är det köket som det ska målas lite i, då är det skåpstommarna som ska målas.

Efter det finns det fortfarande endel att måla....förstår inte hur vi ska hinna :(

Nästa helg ska vi ha kalas så då försvinner den helgen, får satsa på helgen efter det. kanske kan ordna barnvakt några timmar så kan jag också hjälpa till.

Förrutom att vi va i huset idag så fick jag städat lite här hemma, det va välbehövligt. Hade vart skönt om man kunde få packa undan sånt man ändå inte använder och ställa i huset redan nu. Får kolla med han som äger huset om vi kanske kan få ställa dit lite saker redan i december...det hade underlättat.

Och ikväll har vi vart hos Fredrik och firat farsdag, och vi fick även sällskap av Fredrik f.d bonusson och hans flickvän. Det va trevligt, och Fredrik blev jätteglad när dom kom på besök så här på fars dag.

Resten av kvällen tänkte jag tillbringa i soffan och njuta av lugnet och ensamheten :)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra