God Eftermiddag

Dag 1 på utbildningen avklarad...massa info...jisses, många frågetecken nu med men förhoppningsvis löser det sig med tiden :)

Väl hemma blev det ett besök till tvättstugan, hade fortfarande massa tvätt trots att Sara va så snäll och lät mig tvätta lite på hennes tvättid i går kväll :)

Kollade jobbmailen när jag kom hem med...ett mail jag väntat på hade kommit.... Bra nyheter för mig personligen kanske men det var ändå inga roliga nyheter. Inte så mycket man kan göra ngt åt bara...antar att det bara är att gilla läget :(



Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra