God Morgon

Söndag idag, i går hade jag tänkt åka bort till minneslunden och göra fint för Jimmy och våra andra änglar. Men när jag väl kom på det så hade blomsteraffären stängt så jag får ta det i morgon.

I dag ska jag jobba extra några timmar mellan 11-16, inte så mycket men allt extra är välkommet nu :)

Vill ju köpa massa nytt till huset men det ska ju inhandlas julklappar med, och vi har en födelsedag om några veckor...Wilma fyller 11 år :)

Hör att min lilla Liam vaknat nu och kommer ner, dags för morgonmys :)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra