God Morgon

Dags att lämna barn på skolan, sen blir det att lämna Molly hos Johanna och Claes. Så idag får Molly leka med Rebecka :) Hoppas nu att Molly är lika snäll som hon va förra gången dom passa henne ;)

Sen blir det några timmars jobb och innan jag åker hem ska jag stanna till vid huset och ta ett mått åt Fredrik. Till helgen är det tänkt att han ska börja med att sätta igen ett fönster i källaren.

Mer planer idag är att jag tänkte kolla våra second hand affärer :)

En tur ner till kinna blir det idag med, har en sak inför bröllopet på fredag jag måste fixa.

Städa skulle behövas med och i kväll är det tvättstugan som gäller.

Önskar dagen hade fler timmar....


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra