God Morgon

Torsdag...äntligen en dag då det händer ngt annat i mitt liv än att bara va hemma :)

I dag är det Time care träff, sista innan vi ska få våran utbildning. Idag får vi reda på de nya avtalen som skrivits med facket.

Mer roligt....ska dra med Fredrik till Jysk. Får väl se om vi går fattigare ut därifrån eller inte ;)

Sen måste vi nog försöka handla lite inför kalaset på lördag, känner mig så hemsk som inte alls är så engagerad som jag brukar va...har inte bakat ngt alls inför detta kalas. Ska försöka hinna det på fredag (halvfabrikat denna gång)

Dags att fylla på kaffekoppen och sen förbereda barn till skolan

Några visdomsord från söta Nalle Puh bjuder jag på idag


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra