God Morgon

Tidig morgon...det betyder alltså jobbdag för mig.

Liam är också vaken, han ska till fritids idag. Enda dagen på höstlovet som han ska va på fritids men han är glad för att han ska dit...där har han ju massa kompisar :)

Själv verkar det som jag har en hektisk dag framför mg på jobbet, antagligen ska vi ha möte på morgonen, sen måste jag iväg på en sak med en brukare och sen har jag en Mat och Hälsa utbildning fram till kl. 16.

Känner själv att detta inte funkar, dels så kommer jag inte hinna till när utb. börjar utan måste komma lite sent. Och då har jag ännu inte hunnit äta.... så 8.30-16 utan uppehåll...nä tack!

Önskar er alla andra en härlig onsdag iaf :)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra