Hem ljuva hem

Några månader till kan jag iaf säga detta om min lägenhet :)

Skönt att va hemma igen iaf, Liam är hemma med och snart kommer Fredrik och Molly. En lugn kväll står på schemat. I morgon är det skolan igen och för Robin är det två veckor praktik i Borås som gäller :)

I morgon ska jag försöka hinna med tygaffären med Liam tänkte jag, lite dumt bara att jag inte har de exakta måtten på Liam fönster :(

Bara det här med gardinstänger blir ju dyrt när man flyttar, de vi har räcker inte till :(

Vill ha en storvinst nu!!
Kanske borde spela på ngt då med ;)


Kommentarer
Postat av: Aurora

När dottern flyttade in i sin lägenhethängde alla gardinstänger kvar efter förra hyresgästen, Hon tackade och tog emot. En Student får inte vara kräsen, Kram

2011-11-06 @ 20:00:50
URL: http://aurorasliv.blogspot.com/



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra