Hemma igen

Funderade på om jag skulle plocka fram adventsakerna tidigare idag då jag va lite rastlös, men istället åkte jag och Molly och hälsade på Jane och lilla Benjamin. Mycket roligare :)

Tack för en trevlig stund :)

Blev en sväng förbi jobbet med för att kolla upp lite angående inplanering av min tillgänglighet vid utbildning av personal i Time Care. Väntar nu bara på mailsvar från hon som ansvarar på att boka in oss schemaadministratörer, sen kan jag nog lägga mitt schema för december månad...tror jag ;)

Hämtat Liam från skolan har jag gjort med och när jag kom hem låg det två julklappar i brevlådan som jag beställt :) I kväll ska jag och Liam göra hans önskelista så tomten kan planera in vad han ska ge till Liam i julklapp ;)

Hör att Molly är på väg att vakna så jag avslutar här och återkommer säkert senare igen :)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra