Lite nytt...

Men nu är det inte ngn shopping jag syftar på!

Mitt långa blonda slitna hår är nu borta, istället går det strax nedanför axlarna och färgen...ja vad ska man säga...gjorde slingor i olika färger. Lite svårt att veta innan hur det ska bli då jag hade en rejäl utväxt och resten var då blekt. Inte lätt att få det bra, men efter första försöket måste jag ändå säga att det blev rätt ok. Är nu mörkare i håret i olika nyanser. Blir att göra lite nya slingor om några veckor.

Visar er inget kort nu men på fredag måste jag ju fixa till mig lite eftersom vi ska på bröllop så då kanske jag kan passa på att lägga upp ett kort på bloggen med :)

Nu är det snart läggdags, gäller att va utvilad i morgon då det är dags för APT igen. "Pust" Luften går ur mig bara jag tänker på det :(


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra