Lite uppdatering från tröttast i stan...

Tröttare än tröttast idag...både i kropp och huvud :(

har mycket i huvudet och känner att jag har massa att fixa med men tiden har inte funnits, inte lätt att hinna med allt när man är själv med Molly. I bland är det verkligen vedervärdigt att Fredrik aldrig är hemma innan tidigast halv sex på vardagarna. Men det är bara att bita i hop...får jag bara lite mat i mig nu så ska jag nog orka fixa endel av allt som behöver göras.

Nu till något roligare :)

Jag hade besök av min äldsta barndomsvän och hennes två barn idag, superkul!! Vi har inte träffats på flera år men när vi väl ses så är det som att det va i går vi sågs :)
Blev inte så lång stund så jag hoppas vi kan ses snart igen, att hon kom hit idag var av en speciell anledning som jag tyvärr inte kan berätta just nu...berättar under helgen :)

Har även haft besök av min Linda och hennes son idag :)

Nu ska jag kolla lite tv...vänta på min mat och sen samla energi att fixa ordning lite saker ;)
Ska ta fram kameran så jag kan visa er sen vad det är jag pysslat med under kvällen :)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra