Min "fulcharmiga" lampa

Denna lampa köpte jag på loppis för flera år sedan, vet egentligen inte varför jag blev förtjust i den men på ngt sätt så gillade jag den :)

"Skärmen" kan man lätt fixa i vilket tyg man vill, hur lätt som helst att sy nytt och byta.

Lite tråkigt är det med själva sladden som går rätt ner från mitten av lampan, detta kan man nog fixa till snyggare om man inte är så lat som jag är.

Visar bilder här på bloggen bara för jag skulle visa Martina :)

Ursäkta kvaliten på bilderna, tog med telefonen.





Denna lampa kommer iaf inte följa med oss i flytten så antingen hamnar den på tippen eller så skänks den bort :)


Kommentarer
Postat av: Martina

God morgon!!

Haha, helt rätt, fulcharmig:-)

Den ser hög ut?

Inte tippen innan jag fått titta;-) så ja tack!



Tack så snällt!

Fota hallen sen med. Jag ska ta mått på bordet. Ta mått på köket så kan jag kanske hjälpa er med bord.

Tjing!

2011-11-16 @ 06:43:48
Postat av: Nathy DeMecho - Mamma till William ♥

JAG ÄLSKAR DEN! Och ska du skänka bort den så tar jag gäääärna emot!

2011-11-16 @ 13:00:22
URL: http://nathydemecho.blogg.se/
Postat av: Martina

Fredrik kan ju ta den till Borås när vi har möte?:-)



Himla snällt!!

2011-11-16 @ 22:11:37



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra