Molly har sovit borta

I går bestämde vi att Molly skulle få sova hemma hos sin pappa så jag fick chansen att få sova orentligt utan att bli störd.

Va lite tveksam om jag ville lämna henne men gjorde det ändå, när jag åkte därifrån hade gråten i halsen och jag hoppades på att hon skulle skrika mycket så hon skulle komma hem till mig ändå...funderade på att vända och ta med henne hem....

Tala om seperationsångest!

Men allt gick jättebra, hon somnade gott efter hon ätit välling och har sen sovit gott i natt. Fredrik hade fått ge henne välling en gång i natt.

Så jobbigast var det alltså för mig ;)

Eftersom Molly sov där så kunde jag ägna lite extra tid åt Liam i går kväll och vi hade det jättemysigt. Sen la jag mig vid 11 och sov sen som en stock hela natten fram till 7. Kände inte alls för att gå upp så tidigt så jag somnade om och vaknade vid 9.30 :) Härligt!

Nu sitter jag med mitt morgonkaffe och ska vakna till lite sen kommer nog Fredrik hit med Molly, Wilma och Lasse.

Åh vad jag ska kramas med snuttan då!


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra