Planering

Planering, planering.... mycket att tänka på för att få vardagen att gå ihop, en bra planering är A och O i denna familj :) 

Vem jobbar vilka dagar? vem är hemma med Molly? Har vi Wilma/Lasse/Liam? Hämtning på skola? Inbokade möten?

Behöver planera in ngn dag som jag kan åka ut och köpa mig kläder till bröllopet, det är ju om 11 dagar nu!! Hittar inget i kinna så det får bli en tur till Borås och det är alltid skönast att åka utan barn.
Vinterkläder till Liam måste inhandlas, jag måste ha en jacka, Molly ska ha en overall...

Gekås måste bokas in med...och IKEA :) Lite besvärligt bara för om vi köper ngt nytt som vi ska ha sen så vet jag inte var vi ska förvara det sålänge :( Ska gå igenom möbler och annan inredning som vi har med...vad ska vi ha med oss till huset? Ska ngt sparas? Slängas? Säljas? Inte konstigt det snurrar i huvudet på mig!

Nu ska jag iaf maila Fredrik om mina jobbtider så han vet vilka dagar han ska va hemma, sen ska mitt schema mailas till kontoret så det läggs in i systemet så får vi se hur många procent jag hamnar på denna månad. Nytt schema till fritids måste skrivas med och slutligen lägga in om föräldrapenning för november på försäkringskassan.

Detta är dagens måste...blir säkert mer sen.


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra