Pysselkväll

Häromkvällen skrev jag ju att jag fixade med ngt...det va bröllopspresenten till Nine och Jens jag fixade med :)

Det va inte lätt att komma på vad vi skulle ge dom eftersom de bara önskade sig pengar som de vill ha till en resa. Så jag,Fredrik, Petra, Nathalie, Andreas, Lisette, Linda och Hans la ihop pengar...växlade i olika valörer och fixade detta :)

 

Det är ju roligare att ge bort en present så vi köpte en sån här vit ram som är som en sparbössa, gjorde en ny bakgrund  till den så det står Bröllopsresa.



Bröllopskortet gjorde en gammal barndomsvän till mig, som dessutom gått i skola tillsammans med Nine




Kommentarer
Postat av: Ingela

Vilken jättebra idé att stoppa pengar till bröllopsresan i en sparbösseram - Ska jag lägga på minnet för framtiden =)

2011-11-15 @ 21:15:55
URL: http://lngela.wordpress.com



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra