Renovering i blivande tvättstugan

Idag har Fredrik fixat ett fönster

Här ser ni fönstret från början



Dags att riva ut fönstret...



Lätt som en plätt :)



Då ska det bara fixas ordning igen med...

En början....




Och så var det klart :)

Nästan iaf...det ska putsas lite osv. Väggarna ska ju naturligtvis fixas längre fram med :)



Och så utifrån



Kommer bli jättebra när det är helt klart.
Och varför det bara blev 2*3 glasblock finns en anledning till ;)

Nu återstår bara ett fönster till som ska fixas i Robins rum.


Kommentarer
Postat av: Vendela

Hejsan,

härligt med tvättstugerenovering. Det skulle vara roligt om du vill visa upp ditt projekt på Byggla.se. Är du intresserad kan jag erbjuda en morot.

Maila mig på [email protected] så berättar jag mer!

/Vendela

2011-11-14 @ 10:06:44



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra