Samtalet....

Så var samtalet till facket gjort, kunde inte få några riktiga svar på vissa saker men de ska kolla upp detta och sen höra av sig. Det var ett bra samtal iaf :)

Sen fick jag reda på en annan sak som jag hade hoppats på och det var positivt, ska försöka under dagen att få klart vissa saker så jag sen kan göra mitt schema för december månad. I januri börjar vi på nytt schema som sen ska gälla fram tills Time Care kör igång.

Dock så måste några små saker ändras på det nya schemat för mig. Har iaf räknat lite på det och från januari tror jag att jag kommer jobba ca 70 %.


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra