2 Petra och 2 Jimmy

Ni som känner mig och som följt min blogg vet ju att jag hade en lillebror som var född 1988 som gick bort för tre år sedan.

Nu till något osannolikt i mina öron....

För många år sedan träffade jag en person via en vän som hade tre barn. En dotter som hette Petra, en son som hette Jimmy som också var född 1988, en mindre son som är ett år äldre än min son.

Före sommaren förlorade hon sin son Jimmy, dotterna Petra har tagit detta jättehårt. När jag hörde om det kände jag igen mig så mycket. Lider verkligen med dom.

Nu är det även så att dom drabbats av ännu en tragedi i familjen....sänder alla styrkekramar som jag kan till dom och hoppas att dom finner kraft och ork att ta sig igenom allt precis som jag gjorde.


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra